Den där Saga

Saga är väldigt närgången. Hon ska ligga på fötterna när man diska, hon ska vara i sängen, hon ska vara i soffan och hon måste följa med på toaletten. Så vi har faktiskt satt upp galler mellan köket, så när det blir för mkt sätter vi in henne där så få hon vara i köket och sovrummet. Det går si och så, men hon måste ju lära sig. Annars är hon helt underbar Saga lilla :)
Dagen har bestått av rasta Saga. Diska, tvätta, plocka iordning, leka och busa med Caspian.
Nu ikväll har Tim och Caspian varit hemma medans jag och mamma har övningskört sen har jag även handlat till all bakning. Ska fira Caspians 1 års dag, lördag med Tims pappas sida, söndag med Tims mammas sida och Kith,Linus och Alice. Måndag då han fyllerblir det från båda mina sidor och sen några kompisar oxå.
Köpte pepparkaks degsom jag kan gå och mumsa på här om dagarna, jätte gott :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: smyckestokig

Fynda dina julklappar hos mig !säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser . ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback