Söndag

Caspian fick sova på sitt rum i natt, det gick bra fram till kl 4 då han vaknade. Jag gick in och la mig hos honom men efter 1 timme hade han fortfarande inte somnat. Då kom jag på att någon berättade för ett tag sedan att varm mjölk få barn till att somna. Så jag värmde en flaska med varmmjölk och gav han den 10 minuter senare sov han. Kanon bra :)
Dock förde Saga och Leijah liv halva natten. Dom brottades och höll på så mkt sömn blev det inte. Kissat inne hade dom gjort och rullat i kisses så gott luktade dom inte heller.
Idag har jag övningskört med Sam och mamma va med i bilen.
Tim, Mette och Freja har varit här en snabb runda.
Och sen har det varit massa gos med Caspian och Saga.
Saga har varit jätte duktig idag, men hon va inte så glad över att få bada. Vill man va fin får man lida pin ;)
Ska ta och lägga upp bilderna från Frejas dop någon dag med när Tim fixar över bilderna från mobilen. Jätte fint dop va det igår och massa goda saker. Sallad, tårta och bullar. Freja va så söt och duktig i kyrkan :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback