Det där med bristningar.

För det första sluta vara töntiga och kommentera från anonymt, våga ni inte stå för vad ni tycker, och för det andra så ska jag förklara för er varaför bristningar är skräcken för mig.
Jag tror alla har något med graviditeten som dom ha skräck för. Mitt är brsitningar, lr skräck är det inte, men jag skulle gärna önska att man slapp dom. Hur snygga är dom igentligen? Ingen kan ju komma och påstå att dom kan säga tillen tjej vad acker du är med dessa enorma bristningar!?
Jag har en hudsjukdom, som heter keloidhud, vilket gör att min hud inte läker sår och ärren blir hemska, alltså det går inte att fatta det förens man har sett det sj. Och då kan ni tänka bristningar på en normal tjej, dom kan vara hemska, när jag kommer få bristningar så kommer ingen kunna undgå att se dom, för dom kommer se förfärliga ut. Det skrämmer mig!
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg vad jag skriver i min blogg ska ni inte bryr er ett skit om, ni behöver inte läsa om det stör er så mkt vad jag tycker och jag känner och att kommentera från anonymt vissar ju verkligen hur mogna ni är!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback