Fredag igen

Jobbat idag, därefter blev det hem och damsuga och damtorka. När Tim kom hem gick vi bort till syrran för hon skulle bjuda oss på middag. Jaime va iväg med handbollen så va hon och barnen också mig och Tim :P Blev tacos, jätte gott va det :) Efter satt vi och pratade medans Tim spelade Wii med Sebbe, När Robin och hans kompis kom hem övergick det till att spela gitarr hero. Så har varit där hela kvällen och det har varit mkt trevligt :) Fick en mysig snutte filt av syrran och sen vagnen som hon lovat mig, så den tog vi hem idag. Måste åka in till babyproffsen någon dag och beställa en del som ska sitta på när man har liggdelen, för den hade syrrans slarvat bort, så få hoppas att den går att beställa för jag vill verkligen ha denna vagnen under hela tiden för den är så härlig att köra.
Min fna pojke sover som en stock nu på soffan, så söt och fridfull han ser ut. Ska väcka han, så han få gå och lägga sig i sängen i stället. Så som han ligger ser absolut inte skönt ut!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback