fredag och härligt väder.

Idag är det lika fint väder som igår, steg upp åt frukost och duschade. Sen blev det jobbet. Efter jobbet gick jag hem och tog tag i disk bärget, jag vill ha en diskmaskin, undrar om tomten vill ge mig det i julklapp?!
Blev sugen på att plocka blåbär så begav mig ut i skogen med shorts, linne och ballerina skor, kanske inte den smartaste klädsen att traska runt i skogen med! Hittade inte så många blåbär där jag va och orkade inte gå längre in i skogen, för jag kom på hur dumt det va att traska omkring i ballerina skor där det finns ormar. Så jag gick hem efter 40 minuter, men ska tillbaka i morgon hadce jag tänkt mig. Tim skrämde upp mig lite innan jag gick, han sa i telefonen akta dig för dom galna polakerna och det tog jag på fullaste allvar, så tårgasen fick följa med i skogen :P Hehe, Tim skrattade rätt gott när han kom hem och fick veta det.
Gjorde kycklingsallad idag, mums så gott det va :)
Nu ikväll tog vi en promenix hem till Bleckis, han och någon som kallas Lingon satt där och drack lite så vi satte oss och va lite sociala mot dom. Linn och Munk kom en sväng med, trevlans, förutom när Linn petade mig i navlen, fy skäms på henne, gjorde ont. :P Ha alltid hatat när folk peta mig i min navel, navlar är otäcka och skrämande och borde inte få finnas!
Nä ska läsa lite sen blir det att sova några timmar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback