Gratis är bäst ;)

Idag va det golfresturangen med farmor, farfar och pappa. Även farmors bror och hans fru kom och åt där med oss. Mkt trevligt och mkt god mat. Åt som om det vore sista gången jag skulle få mat ;) Hehe. Blev pastasallad med något kött, kyckling file i kurrysås, potatis med grillkrydda, pizza sallad och någon annan sallad, mkt mumsigt.
Eftersom Tim har varit hemma från jobbet idag, den stackarn har haft migrän, ville farmor köpa mat till han. Lilla Tim ska inte stå och laga mat när han är sjuk sa hon. Så på hemvägen blev det en tripp till Konsum, grilladkyckling, pommes och cocacola köpte hon till han.
Efter att Tim hade ätit och vilat magen så gick vi ut i friska luften, gick upp till konsum och handlade lite, ville inte handla när farmor va med för hon vill bara betala allt då, och det känns så dumt. Hemma har det blivit tv tittande i massor :P Och så har vi tvättstugan 19-23, så man kan ju inte göra allt för mkt då. Mamma ha varit här en runda med eftersom Tim skulle hjälpa henne med mobilerna.
Ska strax ner och hämta sista lasset med tvätt, sen blir det sova är rätt trött.
Ha även gått in i V 24 idag, tiden går så himla fort, bara 16 veckor kvar, börja bli nervös måste jag ju erkänna :S Det jag är nervös över är bristningarna, undra när dom kommer och hur mkt jag kommer få, förlossingen, hur ont kommer det att göra och hur många timmar kommer det ta, kommer jag spricka något, och alla förbaskade nålar dom kommer sticka mig mer, usch. Jag hatar sprutor och det kommer nog aldrig bli bättre. Men när man väl ligger där inne och ska föda så kanske man inte tänker så mkt på vad dom kör in i armarna. Eller?!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Det löser sig nog ska du se! Varför skulle dom sticka dig med massa nålar, du bestämmer helt själv över hur du vill ha det på din förlossning juh =D

Postat av: Sara

Va inte orolig, du kommer inte bry dig om bristningar eller smärtan när du väl har din lilla guldklimp.. Födde utan bedövning båda gångerna, så du klarar det utan några nålar om du vill :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback