Hallå ja

Idag har min kära pappa varit prat glad, han ringde 2 gånger på morgonen. Ea gången för att kolla så att allt va bara och för att kolla så det sparkade på, som han utryckte det :P Men blev ju till att prata massa annat oxå. Andra gången bara 1 tmme senare ville han veta hur stor lägenheten va som vi skulle flytta till och denna gången blev det mer prat.
Ha jobbat idag, efter tog jag tag i disken och sen väntade jag på att Tim skulle komma hem så jag kunde börja med maten. Efter maten blev det mys i soffan, tills Bleckis ringde och frågade om vi ville följa med ut till aspan där hans mormor bor. Följde med ut dit, väldigt mysigt ställe. Så va där i någon timme lr så. Sen blev det en sväng inom konsum, det hade kommit ut en ny gravid tidning och jag blev såå glad, för jag tycker det är intressant att läsa dom :)
Kröp ner i ett varmt skumbad med ansiktsmask och vilade, härligt för både kropp och själ. Sen har jag suttit och bläddrat i vi föräldrar gravid, hittade endel intressanta artiklar.
Smörja in magen, bröst och lår sen blir det sova, få besök av Sara i morgon kl 8, då vill man vara lite pigg iaf :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback