Hej hello

Steg upp vid 9 tiden, åt frukost, kollade på tv och sen blev det ett yoga pass på 50 min, puuhh jag är inte vig så man känner sig typ som en knubbsäl när man ska göra vissa övningar :P Men känner mig duktig efteråt :) Blev en dusch och sen jobbet. Hände något otäckt när jag och min brukare va uppe på Konusm, fick hjärtklappningar och det kändes som jag skulle spy när som helst, så jag fick sätta mig ner en stund, blev rätt skraj när det hände. Men sen efter att jag vilat va det hur bra som helst, lustigt...
Efter jobbet satt jag och läste, köpte en gravid tidning som hade kommit ut, massa spännande saker stod det där i. Tex att ha man järnbrist så ska man inte dricka för mkt mjölk, tydligen inte bra, men jag hatar mjölk så inget jag behöver tänka på, men det är intressant fakta :)
Blev middag, sen tog jag och Tim oss en promenad upp till konsum, såg att dom hade kantareller där upp så blev så sugen, men när jag såg priset kände jag mig inte lika sugen längre, 119 kr/kg, vem går och köper kantareller för det där priset då?
Blev i stället att göra jordgubbs milishake när vi kom hem och det va såå gott.
Ska mysa lite med baby och sen sova, ledig i morgon, men måste in till stan och fixa lite saker.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback