Hej på er

I natt har det varit madrömmar för hela slanten, antar att jag har kommit in i en sån period. Brukar göra det, men har varit lugnt i flera månader nu. Så inte allt för mkt sömn, och sen har jag vaknat 2, 3 gånger av att jag är hungrig och behöver äta, men när jag kom ut i kylskåpet så fanns det ingeet gott så gick och la mig igen. Suck, är jobbigt när man vakna hungrig, därför äter jag kvällsmål så det inte ska bli så, men det verkar inte hjälpa.
Steg upp vid 10 tiden, åt frukost och sen tränade jag faktiskt lite. Gjorde ben övningar, armhövningar och sen rumpövningar, känner mig så duktig när jag gör sånt. Brukar inte bli ofta längre, men förr gjorde jag det nästan varje dag.
Jobbat i några timmar, därefter kom mamma och hämtade mig, skulle ner till Kallingeskolan och prata med en som ha sitt kontor där nere. Skulle lämna papper angående vikarie jobb, men hon va på väg därifrån, så pratade bara en snabbis och sen skulle mamma skicka papprena till henne. Mamma och jag åkte ner till ÖoB, skulle haft äggen, men dom hade inte fått in dom än, synd.
Åkte hem och vilade lite, mår så lustigt idg, yr, huvudvärk och allmänt slö. Håller kanske på att bli suk, fst det hoppas jag definitivt inte!
Gjorde lite yoga, hann inte bli färdig innan Tim kom hem, så han började skratta direkt när han kom in i storarummet. Han förstår sig inte på sånt!
Åt god fläskfile i sås och ris idag, va längesedan vi hade det. Därefter blev det tvättstugan, va ju tvungen att tvätta idag eftersom vi åkter till växjö och inte kommer hem förens söndag kväll. Och då palla man inte ställa sig och tvätta.
Blev en runda upp till Konsum kom på att vi behövde katt mat och bröd tills i morgon. Därefter ha det varit tvättstugan, diska, tvättstugan, kolla på tv, slänga skräp, tvättstugan och nu blir det duschen sen måla naglarna och sova. Ska upp jätte tidigt i morgon så oppas jag få lite bättre sömn i natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback