Hemska drömmar

Vaknade vid ca 4 i morse och va helt skräck slagen. Hatar madrömmar, men vem gör inte det?!
Drömmde att barnet hade kommit alldeles för tidigt. Det blev en liten flicka som va lika liten som min hand! Lustigt nog så gjorde det inte så ont att födda och jag fick inga bristningar. Då talade Tim om för mig att han blev besviken att jag inte hade några bristninar för han tyckte jag borde se ful ut efter en graviditet. Vi fick åka hem med flickan och när jag går på toa har Tim bara ställt ner den lilla flickan i mjukliften på golvet och gått iväg för att spela tv spel. När jag kommer ut har Kisen lagt sig på flickan, men som tur väl va så levde hon. Jag blev arg och frågade Tim hur i helvete man kunde göra så med sin dotter, då bara skratta han och säger förlåt. Sen så på gick detta skrattande om allt hela tiden och han va absolut inte snäll mot mig och barnet.
Usch vilken hemsk dröm det va, jag väckte Tim och sa att jag hade haft en madröm. Det jag fick tillbaka va mmm och sen la han sig åt andra hållet, han är hopplös att få tröst lr bara rent av att väcka mitt i natten. Hur ska det gå om jag behöver åka in till sjukhuset och födda mitt i natten? Ska jag behöva slå något i huvudet på sömntutan?!
Tur att han är snäll, go och bryr sig när han är vaken iaf, för då är han så underbar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du har verkligen problem med bristningar??

Spelar roll liksom, Tänk på vad du få ist för att lägga energi på en sån skit sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback