Iväg hela dagen lång

Steg upp kl 8 idag, fy så trött jag va, kom inte i säng förens ca halv 1. Åt frukost, duschade och kollade lite på barnpogram sedan kom Tims pappa och hämtade oss och så åkte vi till Ölandsdjurpark :) Va mysigt att gå och kolla på djuren, härligt väder hade vi oxå, varekn för varmt lr för kallt. Dock tror jag att man får ut mer utav att vara på ölandsdjurpar om man har barn med sig. Nu gick ju vi och kollade djuren sen kollade vi bara igen tivolit, eftersom jag får inte åka karuseller under graviditeten och Tim och Rolf ville antagligen inte. Hade man haft barn hade barnen åkt karuseller, lekt i parken och badat, så det blir att åka dit när vår lille knubbis har kommit :)
Åkte en runda till Ikea, men hann inte kolla så mkt, Tim och Rolf sprang typ igenom Ikea. Men vi fick iaf med oss några saker hem, bordslampa, plafond lampa, ost hyvel (Tim klagar på den vi ha), sån grej som man mosa potatisar med och sen tavla.
Stannade vid en grill, tror den heter rinkebygrillen och åt. Ha varit där förut och ätit, rätt go mat.
Hemma blev det att via en stund på soffan framför en film, blev paul blart mall cop, den va rätt skoj, så en film jag rekomenderar er :)
Stack hem till Bleckis, Tim och han satt och drack lite alkohol och sen gick vi vidare till Svensson där det va några som satt och festade, fast vi va väl bara där i ca 30 min sen gick jag och Tim hem.
Jag har jätte ont i min ögra fot, hade en gång i tiden en sprika där, och jag får lite då och då ont i foten och så stannar det ett tag sen försvinner det. Men fan va ont det gör just nu!!!
Ska snart sova, är helt slut efter denna dagen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Hej vi ska flytta så att vi har balkonge mot Knutan. Skogsgårdsgatan 2A eller B


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback