Jäkla hormoner!

Jag är så kännslig ibland och kan lipa för ingenting, antar att det är de där jäkla hormonerna som gör så att jag bli sån här. Det tbehöver liksom inte vara något alls som har hänt, men så helt plötsligt blir jag ledsen och börja lipa jätte mkt, fruktansvärt jobbigt för mig, och säkert ännu värre för stackars Tim som får all skit jst i dom lägerna, trotts att han inte ens finns i närheten just då.
Skulle jobbat idag, men min brukare hade åkt in till sjukhuset i helgen och inte kommit hem. Tur kanske va det eftersom hormonerna ha spökat hela dagen.
Jag som har längtat efter Ikea katalogen brydde mig inte ens om den när den tittade in genom bervlådan. Utan i stället fick den ligga där helt ensam i flera timmar innan jag fick ork att resa mig från soffan och hämta den. Men när jag väl hade hämtat den va det full färd med att kryssa i det jag ska/vill ha.
Tog och röjde upp lite här innan Tim kom hem från jobbet, skulle behöva damsuga, men det orkade jag inte, ta det i morgon i stället.
Linn kom hit här en sväng, det va trevlans det, måste säga att hon va så söt i sitt långa hår, lite ovant att se henne i det med tanke på att hon har haft axelkort sen några år tillbaka :P Men hon passade jätte bra i detta mörka långa hår.
Jag och Tim tog oss en liten promenad upp till Rosa kjosken för att köpa glass, gjorde jordgubbs milishake när vi kom hem, super gott, ha varit sugen på det hela dagen.
Ringde till HM för att göra en beställning på kläder till mig, Tim och knubbisen, när jag sitter och letar artikel nr så tar Tim och drar av en högljud skit, jag höll på att slänga på luren i örat på hon som tog emot beställningen, så pinsamt va det!
Nu blir det film, som jag säkert kommer somna i så trött jag är.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annica wennberg

när man läser sånt här vill man inte skaffa barn haha med tanke på att jag redan har humörsvägningar som jag har xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback