jehå

Orkade inte skriva igår, va så frktansvärt trött, men det är jag nu med!
Gårdagen började med en sväng ner till loppis, loppis va på torget eftersom det va hundutställning nere i brunnsparken i helgen. Tyckte inte om när loppisen låg så på torget, kändes så lustigt på något sett. Tog en glass med på torget. Sen bledv det hem och packa badväska, och kylväska sen gick vi hem till Bleckis som hade varit duktig och stor städat hela lägenheten. Åkte ut till millerganö. Va så varmt så jag hade gladligen slängt mig i kallt vatten, men som jag hade sagt tidigare tillTim men han trodde inte på det, det är algblommning där ute! Och då får jag inte bada! Så blev att ligga och sola hela dagen och äta massa kakor :) Stackars Tim brände sig jätte mkt på ryggen och armarna :(
På hemvägen svängde vi inom ekenäs där Pålsson jobbar, sen blev det en runda nerom Maxi och sen hem. Hemma gjorde jag köttgryta och potatis så gottit :)
Jag och Tim tog oss en promenix efter maten till Konsum skulle köpa bröd som vi tydligen inte hade hemma, härligt va det att gå. Väl hemma gjorde jag blåbärsmuffins och dom blev så goda :)
Skulle kolla på film och ha det lite mysigt, men jag somnade som en stock på soffan kl 11, så blev inte så mkt med det. Tim väckte mig och vi gick och la oss och i morse skulle jag ha åkt in till stan men jag hade stängt av alarmet i sömnen så blev inget med det heller, få ta det i morgon.
Hoppa in i duschen nu och sen ska jag jobba.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Sola inte för mycket i en stöt vännen! Det rekomenderas inte när man är gravid!!!!! Man får sola lite i omgångar..så sa barnmorskan när vi väntade Leo!!

Postat av: Anonym

Helt rätt Johanna!

Postat av: Linn NIlsson

Du e så duktig :D ja kanske kan anställa dig som kock sen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback