Kan man låta bli?!


När man ser sånna gulliga saker så kan man inte låta bli att köpa det. Det är ju så skoj att köpa söta saker, trotts att Knubbisen inte ha kommit ut.
Dom hade rea på Dinomin i stan så det blev denna mysiga flés filt för 99 kr och nappflaskan för 29 kr. Hade jag haft mkt pengar över denna månaden hade det ju självklart blivit mer, men måste ha pengar till flyttkartonger och sånt praktiskt.
Jobbat idag. Hem och diska, plocka undan bland allt skit som låg i köket och sen blev det en tur till ÖoB med Tim och Rolf. Skulle handla ägg som dom hade erbjudande 30 pack för 19 kr men dom hade inte fått in dom, suck. Men blev glödlampor 10 pack för 10 kr. Tim sa att dom skulle bli förbjudna dessa så därför säljer dom ut dom så billigt, och då får man passa på att köpa.
Blev en runda till gallerian och sen hem. Gjorde köttfärsrulle, gott.
 Tim tatuerade sitt kusinbarns ena kompis. Måste säga att jag blev lite irreterad på den ena kompisen hon hade med sig, hon satt och vrål blängde på mig när jag stod i köket och lagade maten. Så tycker jag inte man gör när man kommer hem till folk man inte känner. Och så höll hon på så när jag kom ut i köket och skulle hämta något lr nått så bara blängde hon, va nära på att säga till henne att hon skulle försvinna därifrån, för i mitt hem ska jäkla ingen sitta och blänga på mig!
Skurade toaletten, så nu luktar det så gott där inne och baby va duktig och plockade undan och damsög hela lägenheten.
Nu ska jag ta järntabletten och sen lägga mig och sova, natti natti på er mina vänner

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback