Ledig och toppen väder

Vaknade vid 9 tiden. Steg upp åt frukost och ringde Lisa. Bestämde att jag skulle följa med henne och Robin ut och bada. Tog och damsög medans jag väntade på dom, det va behövligt att damsuga kan jag lova, så skitigt golvet va, usch!
Lisa och Robin tog lååång tid på sig, men till slut kom dom och vi åkte till mollsjön. Solade och tror det lr ej, men jag badade två gånger under tiden vi va där, det betyder att det va varmt :P
Åkte hem och gjorde lite lunch, Tim kom hem tidigt idag. Fanns tydlign inte så mkt att göra på jobbet, så han ville med bada så vi tog en tur med Bleckis och Nova ut till mollsjön fast inte stranden utan ett annat ställe där man kan bada med hundar. Men jag badade inte den gången, tyckte det va kallt :P
Satt där och fikade sen och snackade lite skit, blev en sväng hem sen stack vi och åt pizza med syrran och barnen på picknick, sen åkte jag, tim och bleckis hem till oss och så ha vi suttit här hela kvällen. Dom har spelat gitarr hero och jag ha sedan kollat på unga mödrar.
Ska ta en dusch nu och sen blir det mys med baby <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jaså.. va det ni som inte kunde städa upp efter er då? fanns både Mer drickor och bullpåse när vi kom på kvällen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback