massa bebis saker :)


Vaknade idag, steg upp och åt frukost och gjorde lite annat. Gick em till farmor och farfar och åt fraller med tomat, gottit. När jag berättade att vi skulle köpa barnvagn ville farmor och farfar bidra med lite, jag sa att det inte behövdes men dom ville göra det. Så fick 500 kr och sen 70 kr som jag alltid får, sån snäll farmor och arfar jag har <3
Gick hem till mamma och så körde vi till min moster. Fick 3 täcken, 2 vanliga kuddar och en kudde till barnvagn, påslakan, filtar, handukar, haklapp och en bok till bebisen, det tackar vi för :)
Vi åkte ner till Willys därefter och handlade och sen lämnade mamma mig hemma och körde hem för att lämna sina varor. Gick upp och packade upp och sen skyndade vi oss ner för att åka med mamma till babyproffsen. Handlade en vagn, den på bilden, carena freeride. Jätte fin så både jag och Tim är jätte nöjda :) Sen eftersom vi ka bli föräldrar så fick vi en babybox.
Den innehöll: blöjhink, blöjpåsar, blöjor, vårtservetter, tidningar, en napp, en dvd, en nesäser och en haklapp. Jätte fina saker.
Blev en tripp till donken och vara onyttig, men inget ovanligt nu längre, men det ska bli skärpning.
Hem och sen har jag bara suttit i soffan, är jätte trött. Tim sitter och tatuera sin kusin, men han är klar låter det som. Så blir till att lägga sig snart och sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Jättefin vagn!

Fin blogg <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback