Mjölkkossa?!

Är det verkligen menningen att det ska rinna extremt mkt mjölk från brösten redan i V 23? Jag känner mig som en mjölkkossa när man är ny duschad och det börja rinna från den ena och sen från det andra. Idag har det varit skit jobbigt för det ha runnit extra mkt och det känns inte så frächt!
Annars har jag varit ledig idag. Steg upp åt frukost i lugn och ro. Tränade gravid yoga i 30 minuter sen blev det duschen.
Mamma körde ner mig till blomstermera för jag skulle köpa en blomma till pappa, det fick bli en orchidee, jätte fin va den. Hittade även fikus träd som va jätte fina och jag ha fått smak på sånna där blad blommor så fundera på om man ska sätta sånna i den nya sovrummet sen, tror det blir jätte snyggt :)
Åkte hem till pappa efter blomstermera, han fyller år idag nämligen, 60 år fyller den gamla gubben :P Blev smörgåstårta, men för mig som inte äter det blev det varmasmörgåsar, mkt godare. Till efterätt kex oc ostbricka, gottit. Tog hem en bit smörgåstårta till Tim och en öl så han va glad :) Blev middag och sen har jag typ legat på soffan resten utav kvällen, fruktansvärt trött har jag varit. Tog mig ett varmt och härligt bad med kalyptos badskum. Efter va baby så snäll och masserade min rygg, det va härligt det med vill jag lova :)
Har jag berättat att vår bebis sparkar jätte mkt i magen när man spelar dansbandsmusik? Stackars liten, har dålig musik smak redan i magen! Kommer bli dansbandsfreak som sin farfar!
Nu ska jag ta och sova, i morgon är det jobb.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Det är kanske så att Caspian protestera???

Du ska få ett godnattband som du ska spela när du går och lägger dej, så när han är född känner han igen den...den ska du sen spela för honom när han ska sova för natten...Kram/mamma

Postat av: Anonym

Caspian?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback