Nu är det helg, för et som har missat det ;)

Jehå blev yoga idag, igentligen borde jag köra yoga varje dag men jag slarvar och kör det bara ibland. Få skärpa till mig ordentligt nu! Snart öppna simhallen i Kallinge igen, då blir det simning 1 gång i veckan, längtar faktiskt efter det :) Varje fredag och inga undantag!
Jobbat idag, efter blev det hem och kolla lite på tv, sen skickade Bleckis och frågade om jag vill ha äppelkaka, så gick dit där, satt ute och snackade lite skit, sen gick vi in för att fika och precis när Bleckis tog ut äppelkakan kom Tim, snacka om att tajma det bra :P Han hade varit på jobbet. Äppelkakan va jätte god, trodde inte Bleckis kunde baka, så han förvånade mig där.
Satt och snackade lite skit, sen blev det promenad hem, Bleckis och Nova följde oss en bit. Det började ju regna självklart när vi gick, så blev rätt blöt. Hemma diskade jag undan och Tim gjorde middag. Sen blev det gos på soffan. Johan, Tims kompis kom hit för han skulle göra en tatuering, så dom håller på ute i köket nu. Jag fundera på om jag ska ta och kolla på någon beck film, älskar beck :) Druckigt go jordgubbs milishake nu med, härligt :)
I morgon blir det kräftskiva, ska bli skoj, trotts att man själv inte äter kräfter :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback