Ny vecka

Steg upp tidigt idag, åt frukost och kollade lite på tv, sen vid 10 tiden gick jag hem till Susse, där tog hon likte bilder på mig och magen. När vi hade tagigt några styckna gick jag till jobbet. Därefter blev det hem, kollade reklamen, älskar reklam :) När Tim kom hem från jobbet ringde jag till mamma så kom hon och hämtade oss. Åkte in till babyproffsen i Vedeby för att kolla om dom kunde hitta någon sådan del till vagnen som vil behöver, hade med oss vagnen in. Det gav inte allt för mkt resultat, men mamma ska ringa till akta graco som tillvärkar dom vagnarna och kolla om det går att beställa en sån del, vilken snäll mamma jag har :) Kollade lite där inne på andra vagnar hittade en kombi vagn, kommer dock inte ihåg märket men den va inte så dyr, kostade 1999 kr så blir nog att köpa en sån om inte delarna finns. Kan vara rätt skönt att ha två vagnar, när vi väl skaffar körkort/bil kan man ha en vagn liggandes i bilen och den andra har man i trapphuset, så slipper man ta med fälla ihop och sånt när det blir stressigt.
Väl hemma diskade jag, Smocke kom upp en runda idag med, han skulle ha lite filmer utav Tim. När Smocke hade gått satte Tim igång med maten. Blev enkelt köttbullar och pasta.
Har tvättstugan mellan 19-23, Tim tog två runder sj och sen har jag hjälpte till lite :P Ska snart ner och hämta det sista.
Sen blir det stekta kantareller på smörgås och mys innan läggdags :) Jag har inte plockat kantarellerna själv utan köpte dom på Konsum, jag är en latis :P

Till dom anonyma fegisarna! Min blogg, jag skriver vad fan jag vill, gillar ni inte det ni läser så behöver ni inte läsa det, ingen som har tvingat er :) Och sen behöver ni inte komentera omni ska komentar anonymt, är bara fegt och inte stå för vad man tycker lr vem man är.Hoppas ni förstod mig och respektera det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback