Orättvist behandlad

Jag känner mig kränkt och orättvist behandlad. Anledningen till detta är pga att någon innom hemtjänsten har ringt till handikapps omsorgen och sagt att jag missköter en utav mina brukare. Denna person ska ha sagt att jag inte ha varit där på flera veckor. Men det stämmer inte så, kan inte förstå hur någon bara kan säga en sån sak utan att ha fakta i hand. Tex för 2 veckor sedan när jag kom hem till brukaren så va det en hemtjänstpersonal som öppnade dörren så då borde väl dom veta och kunna säga att jag visst ha varit där. Känner mig så fruktansvärt kränkt och ledsen.
I övrigt idag har Tim börjat jobba efter semestern, jag har jobbat. Varit hos farmor och farfar och fikat, träffade även pappa där för han hjälper till att klippa gräset nu när det är sommar. Hade sällskap med pappa hem. Tim lagade mat sen blev det slapp på soffan och sedan tvättstugan mellan 19-23. Ha även städat undan lite och diskat. När vi skulle hämta tvätten så kom vi självklart försent, en hel minut. Så nu får vi vänta tills i morgon med att hämta tvätten. Tim ska ta den vid 6 på morgonen innan han åker till jobbet.
Idag gick jag även in ti V 22, wiiii nu är det faktiskt inte så himla långt kvar :P
Nä nu ska jag ta och dricka upp mitt te och vänta på att oljan torka in ordentligt på magen och sen blir det sova, om jag kan sova, är fortfarande väldigt chokad över anklagersen!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Var jobabr tim?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback