Soliga lördag


Usch så mkt gravid hormoner som spökar för stackars mig, jag är så jäkla känslig och grinig. Livet är ingen dans på rosor att vara gravid, som man ibland kan tro att det är. När jag tänkte på graviditet så tänkte jag alltid åh så mysigt, en fin mage som växer, en bebis som sparkar hel vilt i magen. Men sen finns det andra saker som kanske aldrig slog så mkt, rädsla för missfall, idioter runt om kring en som snacka massa skit för att dom är så avundsjuka, bristningar (som jag tack och lov inte fått än), vikt upp gång som kan gå ända upp till 30-40 kg, illamående, trötthet, hormoner som gör en helt lustig i bollen. Men trotts detta så är det ju fantastiskt att få uppleva en graviditet, i slut änden så kommer det vara något vackert att se tillbaka på :)
Jag, Tim, Bleckman, Pålsson och Nova va vid träsko elofs udde och grillade, härligt va det. Låg på en filt i solen och solade, måste passa på och få färg nu under sommaren, vill inte lägga mig i ett solarium under graviditeten. Efter maten gick vi ner och killarna och Nova babade, jag som är en sån badkruka babade bara fötterna, det fick räcka :P Fick några myggbett på köpet, det tackar vi för ;)
Blev hem en lite stund, sen kom Munk och hämtade oss och så bar det av till ÖoB pakering där det va bil träff, fanns en del snygga bilar att titta på. Där efter bar det upp till Konga rakan där dom hade street racing, trevlans va det, träffade en gamal kompis från Nättraby som jag pratade med. Sen blev det endel prat med Linn oxå, trevligt det :) När street racingen va över så bar det av till Frasses för lite mat, jag köpte dock inget för det är som att råna sig sj genom att äta där, dyrt som bara den. Tog en sväng ner till Willys pakeringen oxå för att kolla runt lite där bland bilarna, sen blev dt hem färd, Linn höll på att glömma att hon skulle ha med sig sin bil hem, då är man allt bra glömsk :P
Nu blir det att sova, klockan är mkt och vill inte sova bort hela dagen i morgon.
Hoppas ni haft en bra helg, snart är det en ny vecka med nya tag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback