söndag hela dagen

Vaknade otroligt tidigt idag, lite innan 9. Steg upp åt frukost, drack en kopp grönt te och kollade på spökerna på greveholm lr va det nu hette igen. Det är iaf en gamal julkalender som går på barn kanalen, och jag tycker den kalendern är så mysig att kolla på. Efter blev det att göra sig iordning sen ner till loppis med Tim och hans pappa. Det såg inte ut som det skulle bli så varmt ute, så jag hade jeans, linne och stickad korfta på mig när vi kommer ner dit bliv det helt plötsligt extremt varm och så va det jätte mkt folk så höll på att få panik när vi gick där. Åkte till Chaplin och beställde pizzor som vi tog med oss till Tims pappa uppe i hasselstad och satt ute i hans trädgård och åt. Fick 2 hemma odlade gurkor och 2 tomater utav han :)
Åkte hem, va hemma i ca 30 min sen blev det ut till millergarnö med Tim, Bleckis och Nova. Jag solade bara eftersom det är rötmånad och jag är inte säker på om man få bada då när man är gravid?! Linn kom en sväng och hälsade på oss oxå när vi låg där, va ett tag sedan man träffade henne så det va trevlans. Svängde inom maxi på vägen hem, där ifrån fick vi med oss 2 fina blommor, en bambu skål som jag ska ha frukter i, bambu underlägg till glas, en mat bok "smart mat för dina barn". Kanske lite väl att köpa en sån bok innan barnet är fött ch så ska man amma i 6 månader sen innan barnet ska börja äta, men det är så att jag vill att vårt barn ska få i sig näring och nyttig mat, och då tänkte jag att jag köper denna nu och läser lite innan, för det skadar aldrig att vara förberedd!
Hemma badade jag för jag frös när vi väl kom hem, så blev bad med olja i. Efter läste jag lite i mat boken, diskade, blev ett mål kvällsmat och snart ska man sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Hej! Ska skriva en guide om hur jag gjorde för att lägga in min babystrology (nedräkningen för barnets ankomst), dock förstår jag inte riktigt din fråga med datum på bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback