Spjälsängen är nu fixad!


Idag blev jag självklar väckt innan alarmet ringde, men jag lyssnar aldrig när jag är yrvaken, så tryckte bort samtalet och försökte somna om. Men gick inte så bra så tog och steg upp och lyssnade av på telefonsvararen, va från barnmorskan och hon ringde upp sen ingen. Tydligen så va den barnmorskan sjuk och jag hade en tid där imorgon, så fick en ny tid nästa vecka. Kan ju inte säga att jag blev ledsen över att inte få komma dit, ska ta blodgruppering och det där sköljkörtels provet och det såg jag ju inte fram emot! Hehe, jag är en fegis :P
Tränade yoga i 30 min, tror jag böra bli en aning bättre nu, lr det känns som övningarna bli lättare iaf :P Diskade upp den mesta utav disken och sen in i duschen. Jobbat idag och efter blev det hem och skriva handla lista, ska försöka handla i morgon. När Tim kom hem gick v till chaplin och mötte Bleckis, tog en pizza och sen gav vi oss av upp mot de djupa skogarna ;) Nä men upp mot konga, skulle hämta spjälsängen där. När vi kom dit så va dom inte hemma, mkt lustigt att man åker iväg då man vet att folk ska komma till en!!! Men efter en stund kom dom hem. Fick betala 400 kr för spjälsäng och madrass, inte farligt pris. Vi ville ju inte köpa en ny med tanke på att vi ville måla den själva, så därför blev det bäst att köpa en begangnad. Ska måla spälorna vita och sen på gavlen ska det va något nalle puh motiv på, kommer nog bli jätte fint när baby har målat klart :) Roligt att ha en spjälsäng som är udda och inte likadan som alla andra ha :P Lämnade spjälsängen hos Tims pappa eftersom Tim ska måla den där uppe. Så nu har vi precis kommit hem. Ska ta och smörja in min mage med olja, det spänner och svider i huden runt magen så jag bli tokig. Varför pratar inte folk om sånt när dom pratar om graviditet? Detta hade ju inte jag förväntat mig att det skulle göra ont i huden, men det gör det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback