Underbar dag :)

Först ska jag svara på Carros fråga :) Tim jobbar som venterlations teckniker på GK i Karlshamn, fast dom är typ runt om i Blekinge och jobbar med venterlationer.
Idag så va jag skit trött när jag vaknade, kändes som jag beövde sova minst 5 timmar till, men kl va 10 så jag steg upp. Åt frukost, satt och kollade runt lite på nätet, ringde Sanne och pratade i typ 30 minuter om allt mellan himel och jord :P Sedan ringde dom från hemtjänsten och sa att min brukare hade åkt in på sjikhus så jag skulle inte jobba, kan ju säga att det är inte ofta dom från hemtjänst ringer och talar om sådant så ett + till dom! Tog en dusch och sen när jag kom ut såg jag att min gravid yoga hade kommit, jippi så glad jag blev :) Satte igång dvd skivan och tog fram yoga mattan och körde ett pass, jisses vilka svåra övningar det va på vissa, va lite svårt för mig som är vig som ett kylskåp lr nått ;) Men övning ger färdighet, och jag tänker inte ge mig med att öva gravidyoga om det nu kan hjälpa förlossningen! Åt lite lunch och sen gick jag ändan hem till Sara. Jag, hon och barnen gick ner till ÖoB och handlade lite, köpte en ny body butter tycker den som finns på ÖoB är helt suverän den heter Body butter från mjukt & skönt finns i massa olika dofter, den jag tog idag är med aloe vera & chamomile, har aldrig testat den doften så det bli spännande, handlade även nudlar. Sedan gick vi hem till Sara igen och satte oss på deras altn och tog en fika, mkt trevligt va det. Hem vägen va lite jobbig att gå då det va uppförsbacke i skogen. Men sen gick det bra :) Började med maten hemma, blev engels köttfärslåda, gottit ha inte ätit det på evigheter, och det va första gången jag gjorde det med, men den blev nästan lika god som mammas.Städade även undan lite här så nu ser det ut som ett hem igen :) Lisa kom på besök nu ikväll, så ha suttit och pratat en massa, hon och Robin ska flytta ihop till en lägenhet i stan, skojigt :)
Nä nu blir det att glo på tv lite, sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback