Uppe med tuppen


Vaknade vid halv 6 i morse av att bebisen sparka så hårt att det inte bara gick att sova, men hade absolut ingen lust att stiga upp. Så låg och kännde på hur knubbisen sparkade för fullt och tänkte på allt möjligt fram tills Tim steg upp vid 6.45. Låg då fortfarande kvar för det va så varmt ch skönt i sängen, och det såg väldigt kallt ut uppe :P När Tim hade gått kl 7 tog jag mig ork och steg upp. Kläde på mig, åt frukost, blev smörgås med köttbullar på och det va gott. Kl 8 kom Sara och Linnea hit, Victor va på lekis nu mellan 8-10, så då passade dom på att hälsa på, trevlans med besök :) Dom ha nyss gått, ska strax damsuga, sen blir det 50 minuters gravidyoga och duschen. Börja jobba kl 12.
Ser ut att bli jätte fint väder idag och det ser vi fram emot :)
Lägg märke till hur stor min mage ha blivit, tycker det är så mysigt när den växer :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Ja dom är från veromoda.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback