Usch så drygt

Jobbat idag, sen blev det hem och ringa Ronnebyhus, så nu flyttar vi den 1 oktober till huset brevid. Ska bli härligt att få en 3 rummare som det skiner lite sol in i.
Ringde angående vikarie jobb idag med, dom ska skicka hem papper som jag ska fylla i sen få vi se om dom ringer in mig, kanske tjänar lite extra iaf :)
Blev en runda hem till farmor och farfar, hade sällskap med pappa dit. Tog med mig blåbärsmuffins till min farfar som älskar allt som ha med kakor att göra, och han blev jätte glad för dom.
På vägen hem kom jag på att det skulle vara bo möte idag, fick snabba mig hem och stackars Tim fick gå upp från badkaret och så fick vi äta några smörgåsar lite snabbt. Bo mötet varade i 2 jäklar timmar, i lokalen som det inte fanns någon luft i för 5 öre, fy va jobbigt det va och vissa människor klagade ju för ingenting. Herregud det va en som klagade för att man fick lägga 4 kr i månadern till saker som man kunde göra i lokalen, 4kr va är det att klaga om?!
Hoppas det dröjer lääääänge innan man behöver gå på ett sånt möte igen!
Nu var vi nyss ätit sen middag, blev bara lättlagad mat, makaroner och köttbullar. Ska strax kolla på lipstick jungel och sen mysa med älsklingen min.
Hoppas ni har haft en roligare kväll än mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Vad för vikariejobb?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback