Va några dagrar sen.

Ha ju glömt att skriva vad som ha hänt i helgen, jag är så senil ibland :P
I lördags va det sejilet med Tim och Rolf. Det va inget att ha, och detta året va där värre än det brukar vara, så litet och fjuttigt! Körde inom babyproffsen på hemvägen för att se om dom hade delen till vagnen, inget reslutat. Så mamma och jag få åka in med vagenen någon dag så kanske dom vet vad det är för någon!
På kvällen blev jag sugen på pankakor så fick bli pankakor med blåbär på, mumsigt va det och min mun/tänder va så underbart fina ;) Tog en runda hem till min kusin Anna som hade fest och sa hej, sen blev det vidare hem till Bleckis och Nova, satt där någon timme lr två och pratade.
I söndags bakade jag scones, det va jätte gott, tyckte nog katterna med som hade lyckats få tag på en påse och öppnat den! Blev en sväng hem till farmor och farfar på fika för att fira farmors 80 års dag som är idag igentligen. Min faster och hennes man va där, min fabro, hans fru, två utav mina kusiner och pappa. Va där i några timmar. På hemvägen stannade vi till hos min kusin Anna, hon och syrran satt i trädgården och snackade så va där en stund och sen blev det hem och äta middag. Tog ett varmt bad med barnängens babyolja, härligt och flåttigt va det :P Sen va jag social mot Bleckman och Tim hela kvällen. Grannarna lär ju trott att vi va knäppa så mkt som vi skrattade och fjantade oss, men skoj hade vi iaf :)
Nu blir det duschen, sen diska och fixa igordning lite innan jag ska iväg och äta med farmor, farfar och pappa.
Ha en trevlig måndag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Va är det för vagn?? vet du vad det är för märke?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback