Fika besök

Dagen har bestått av att gå till bvc för vägning, nu väger vår lille prins 3260 g,så duktig han är på att äta.
Därefter blev det hem till farmor och farfar på en fika, på hemvägen svängde vi inom systeryster på en kopp te och sen hem. Där Tim damsög, diskade och skurade golven, en sån duktig pojkvän jag har <3
Blev soppa och varma smögåsar till middag, det var efterlängtat.
Jag har endast legat på soffan och slappat, så trött jag är, måste skärpa mig med järntabletterna, då kanske man blir lite piggare!
Caspian har legat hos mig och myst, men nu ligger han inne i sin säng och sover, så nu blir det myspys med bara mig och Tim <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback