Hej hello

Idag har vi varit på bvc med Caspian, han hade gått upp till 3800 g. Jag trodde inte han hade ökat något alls i vikt, för denna veckan när han har amat har han varit så grinig och det har känt som han inte fått i sig tillräckligt med mat. Men det får han tydligen och det är härligt, fast jag tycker amningen är omständig och jobbig, men för Caspians skull så får jag stå ut.
Men kommer inte gå över till att amma alla mål för det blir för jobbigt, men iaf när han äter under dagen ska jag amma, sen får han mjölk på flaska.
Syrran och Sebbe har varit här i några timmar idag. Tim satt och spelade med Sebbe medans jag och Mela fikade. Robin kom sen och gav Caspian en tomteluva/gosedjur som han sytt i slöjden, kul att se att han är så glad för sin kusin :)
Sebbe skulle ha lucia tåg på sitt dagis idag vid 17.00 så gick dit där för att kolla, men när vi väl va där så började Caspian skrika och inget dög för honom, så jag och Tim gick hem igen. Tyckte så synd om Sebbe, när vi hade lovat och kolla på honom.
Nu ska jag ta och bada fotbad, sen ska Tim fila mina fossingar och massera dom. Och så ska vi ha ansiktsmask på oss oxå, riktigt hemma spa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback