Helg igen

Trotts att man inte har något jobb att gå till längre så känns det som dagarna bara flyger i väg. Det är redan helg, känns som det va söndags bara för någon dag sedan :P Trodde faktiskt att dagarna inte skulle gå så snabbt när man bara sitter hemma om dagarna.
Kände mig inte redigt bra idag när jag vaknade så gick bara upp och gav Caspian mat, sen fick Tim stiga upp och vara vaken med han, medans jag gick och la mig och sov fram till 11.30 när jag vaknade så kände jag mig som vanligt igen :P Tim tror att det va för att jag åt så mkt toblerone igår och det är nog rätt möjligt :P
Tim åkte iväg med Bleckis för att ta vaccinet mot svininfluensan medans jag och Caspian satt och gosade i soffan. När Tim kom hem fick vi börja städa för då va tydligen Linda, Anders och Ellora på väg hit.
Va lika trevligt som vanligt att träffa dom :) Ellora har börjat prata jätte mkt och är så söt när hon ska säga saker :) Caspian fick en boddy där det står acdc på jätte fin och sen en leksak, jag ska lägga upp bilder på det i morgon. Fikade och pratade en stund sen skulle dom hem för Ellora behövde sova middag.
Åkte till Maxi med Rolf för att handla nya krukor eftersom Smulan har tagit sönder två utav dom som stod i fönstret i tv rummet, jäkla katt. Självklart va dom svarta som vi har slut så fick bli såna fast lila.
Väl hemma blev det fläskfile och klyftpotatis och massa tvättande :P
Nu blir det tv tittande och fixa naglarna innan vi ska sova. Caspian somnade för bara en stund sedan på Tims bröst, ser så mysigt ut :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback