Helgen är här

Caspian sov från 22 tiden igår till 5.10 i morse, snacka om härligt. Den sömnen mamma och pappa fick under dom timmarna va behövliga det lovar jag!
Idag har vi gått en promenad, passade på att gå inom Konsum och handla lite till ikväll. Tvättat, vikt tvätt och varit på ÖoB med Rolf.
Nu vet jag vart Caspian har fått sin trötthet så man måste väcka han för att han ska äta. Det har han ärft efter sin pappa! Rolf berättade att han och Tims mamma fick väcka Tim när han va bebis för att han skulle äta, för han bara sov hela tiden. Sådan far sådan son :P
Skulle egentligen tagit och damsugat men tiden har lixsom bara försvunnit iväg så det få jag göra i morgon på morgonen!
Tim håller på att baka lussebullar, som jag har längtat efter det. Jag håller på att fixa mina naglar, tänkte jag skulle ha frans manikyr nu när mina naglar börja bli långa och fina igen. Ska stax ta och bada Caspian och sen mata han.
Ikväll blir det fredags mys med chips, lussebullar, julmust, film och massage det kan inte bli bättre det <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback