iväg hela dagen/kvällen








Steg upp före Caspian hade vaknat idag. Åt frukost i lugn och ro och kollade på tv. När Caspian vaknade va det matning och s
en fick han bada. Efter badet la jag honom i sängen hos Tim, medans jag duschade och gjorde mig iordning, när jag kom tillbaka låg dom fortfarande kvar och msyte, så fina mina pojkar är <3
Vid 2 gick vi hem till farmor och farfar, farfar fyller 81 idag så va kalas med släkten. Bjöds på kalkon, potatis, sås och kokta gönsaker så gott. Sen tårta, glass och massa kakor. Va där fram tills vid 6 tiden då började det spåra ut lite. Pappa och farfar hade fått för mkt av det goda, i vanlig ordning och stämningen blev rätt spänd.
Jag, Tim oc Caspian traskade då hem till Tims syskons familj. Fikade och kollade på dansbandskampen. Tims lilla syster Lovisa va jätte glad för Caspian och satt med han i knät hela tiden, så söta va dom två.
Kom inte hem förens ca 22.30 och då började Tim med julskinkan. Så det blir att vara vaken några timmar till, eftersom julskinkan ska koka fram till typ 1.
Caspian sover som en stock, med tanke på att han har varit vaken sen kl 10 i morse och knappt sovit något alls under dagen. Så få se när han vakna och vill ha mat näst, jag tippar på 9 i morgon :P
Caspian fick 1000 kr utav min faster och henns man, jätte snällt. Nu har han typ lite över 2000 kr i sin spargris, han är redan rik ;)
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen tvätta bort sminket.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback