Jehå

I natt tänkte vi vänta ut Capian i stället för att väcka han efter 4 timmar och ge han mat. Så struntade i att ställa kl. Sista målet med mat fick han vid 00 på natten. Vaknade av att det va ljust ute och kollade kl då va den 6.50, och Caspian hade inte skrikit en enda gång efter mat på natten och inte ens då va han vaken, men då tyckte jag att det hade gått för många timmar så då väckte jag han för mat. Men rätt härligt att han kan sova så länge utan att behöva äta. På neo sa dom att vi inte fick vänta mer än 4 timmar med att ge han mat. Men när man pratar med andra verkar det som om dom inte följer tider på när barnen ska ha mat utan ge när barnet vill ha det. Så då får man ta och testa det i stället tänkte jag.
Idag har vi varit på soc och skrivit på faderskaps papprena och delad vådnad, löjligt att ogifta par måste göra sånt! Men iaf till nästa barn slipper vi det för tills dess ska vi har gift oss!
Efter gick vi upp till Lisa och Robin och drack te. Caspian fick en bok utav dom, gulligt.
Gick ner på stan efter och köpte overall och sen blev det bussen hem.
Tim åkte iväg med sin pappa för att hämta tak till hans nya garage, medans jag och Caspian va hemma. Caspian har varit vaken i stort sett hela dagen och kvällen, bara sovit typ 20-30 min sen kl 14.
Tims pappa köpte pizza tills oss, snällt. Fast min va torr och stark, typiskt Chaplin!
När jag kom ut i duschen nu ikväll va mamma här. Så hon va här en stund och gosade med Caspian och pratade.
Tim har diskat och gjort fint i köket så nu ska vi ta och kolla på den nya american pie filmen och mysa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Li

sköna sängar på neo? hoppas du skojar, bröt ju nästan ryggen i dem :)



Det är bra att hålla 3-4 timmar mellan målen även på natten när dem är så små, så dem äter upp sig ordentligt. Har er lille kille gått upp bra i vikt? Hur mycket för tidig var han?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback