Jul och jul

Ja nu har ännu en jul varit och nu dröjer det 1 år till nästa stress och jul :P Hoppas ni alla har haft en trevlig jul. Det har i alla fall jag haft.
Igår började dagen med frukost på sängen, så gulligt <3 Ha fått det 2 dagar på raken. Julfirandet började hemma hos farmor och farfar där även pappa va. Middag och kalle anka. Därefter blev det hem till syrran med familj där även mamma va. Mer middag där och sen kom tomten till oss, eller tomten hade inte tid så en tomte nisse kom och delade ut klapparna till oss ;)
Är hel nöjd med julen och mina/våra julklappar, så tack så himla mkt för allt <3
Av farmor och farfar fick jag pengar, spa sett till fötterna och strumpbyxor
Av pappa fick jag, Tim och Caspian gemensamma pengar
Av mamma fick jag och Tim jultallrickar, taco värmare eller vad man kallar det en sån som håller köttfärsen varm, ljusbricka, ljus, jul cd, cd med bilder som hon har tagit,  mixer, recept bok för smoothies, thebox med olika te sorter i och inplastade kort.
Av Tims pappa fick vi en platt tv
Av Tims syskons familj fick vi en bok där hälften heter mitt första år som mamma och hälften mitt första år som pappa, där man skriver om graviditeten och den första tiden och sen en gosig filt.
Av Tims morbror och kusin fick vi glas
Av Tims mormor fick jag ljuslycktor
Och Caspian fick pengar, kläder, gosedjur, speldosa, fårskinstofflor, gosedjur, blöjer, bok med sånger och en cd till

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback