Julbak

Idag va det dags för bvc igen, Caspian väger nu 4380 g. Han är stoor för att vara 6 veckor förtidigt född och ligger långt över viktkuran :P
Va hos mamma och hade julbak, det har vi alltid innan jul, fast då har vi alltid haft det den 23, men syrran och dom skulle iväg i morgon. Jag bakade inte så värst mkt, jag åt peppakaks degen i stället :P Men dom andra bakade marsipangodis, peppakakor och dom satte nejlikor i apelsinerna och så gjorde dom knäck. Mamma bjöd på grönpeppar kyckling, ris och sallad super gott :) Tack så mkt mamma <3
Åkte hem till Tims pappa därefter för att fixa med fotona, men få lösa det på något annat sätt eftersom Tims pappas färgpatroner va slut.  Va där uppe en stund och pratade sen åkte vi hem.
Nu ska jag bara ligga på soffan och mysa med Tim och Caspian tills det är dags att sova. Blir väl när filmen är slut, kollar på välkommen till familjen, än så länge verkar den vara helt ok!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Vad roligt att ni tyckte om det...Jag var så glad för att ha er här och som jag har sa när vi pratade sist, att bli ni sugna på julskinka och tomtegröt så är det bara att komma....Många kramar/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback