Saker från Caspians mormor


Mamma påpekade igår att jag inte hade lagt upp vad hon har köpt till Caspian i födelse present/julklapp. Men det beror faktiskt på att hon köpte detta när vi låg inne på förlossningen och väntade på att Caspian skulle födas och sen så låg vi inne så länge så jag glömde bort att fota det när vi kom hem. Så tog bilderna från ikeas hemsida för att visa vad Caspian har fått av sin snälla mormor
Bild 1: Skötbord
Bild 2: Spjälskydd
Bild 3: Dra på lakan
Bild 4: Lampa
Bild 5: Skötunderlägg ( att ta med sig)
Bild 6: Påslakanset

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Li

mycket sant, skulle man lyssna på allt man hör så skulle man ju bli tokig! Tror man känner av rätt bra själv vad som känns bäst för en själv och ens barn, så länge de ökar i vikt och mår bra förövrigt tror jag inte det gör något att det går lite längre tid mellan målen!



Han föddes en månad för tidigt, vecka 36+4, kan man inte tro med tanke på hans födelsevikt. Så han var ju inget prematur barn så sätt. Han hade för lågt blodsocker, så var väldigt slö och vägrade äta. Så därför fick vi vara nere på neo och sondmata honom i en vecka.

Postat av: mamma

Usch vad jag känner mej dum...KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback