Sent inlägg


Blir ett sent inlägg idag. Jag, Caspian och Tim har legat och myst på soffan hela kvällen tillsammans och då har jag absolut ingen lust att skriva :P
Idag var det en tjej här och gemförde försäkringar. Vi valde trygghansas barnförsäkring till Caspian eftersom den verkar bäst och man hör så många prata om hur bra dom är. Känns skönt att ha han försäkrad nu, har känt mig rätt stressad över att vi inte hade fixat det tidigare. Men jag ville ha hem någon som kunde berätta lite om dom olika innan vi bestämde oss!
Va på bvc innan idag. Caspian väger nu 3520 g och är 51 cm, han växer så det knakar :) Sköterskan berättade att Caspian ligger över den kurvan för dom för tidigt födda brukar ligga, och det känns skönt att höra.
Caspian blir 1 månad idag, tycker det känns som bara 1 vecka sedan som vi låg inna på förlossningen och väntade på att han skulle komma ut. Hehe
Diskat och tvättat i vanlig ordning :P
Evelina va här en sväng innan och tatuerade sig, så satt ute i köket med dom och snackade lite.
Tog och badade fotbad och sen filade och masserade Tim fötterna på mig. Härligt det. Förr badade jag 1 gång i veckan, ska försöka börja göra det igen, fötterna blir så fina då :)
Nä nu ska vi krypa ner i sängen och sova ett par timma, natti natti gott folk

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefina

Jätte fin bild på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback