Söndag


Snön fortästter att vräka ner, det blir en vit jul trotts allt. Va ju ett antal år sedan det hände!
Idag har jag, Tim, Caspian och Rolf varit på maxi och på ÖoB. Handlade några julkalppar, men det är fortfarande rättg många kvar.
Sebbe saknade sin moster, kusin och Tim så han och syrran kom hit på kvällen. Så medans dom va här och gosade med Caspian passade jag och Tim på att tatuera mig på handledan. Blev bara namnet för det blev för mkt om man satte dit födelsedatumet. Men är super nöjd :) Bilden blev inte så bra, jag trot min kamera håller på att ge med sig för bilderna blir bara sämre och sämre för varje gång.
Nu blir det ansiktsmask, och därefter film mys och masage :)

Verkar som någon tog illa upp för att jag talade om att jag inte tyckte om dom från Kallinge. Men alla har ju faktiskt inte samma musik smak och skulle jag tala om vad jag lyssnar på så skulle garanterat flera av er läsare tycka jag har kass musik smak och det är ju era åsikter.
Och nej jag sjunger inte bättre än dom för jag har ingen sång röst och det skäms jag inte för :) Men även om jag inte sjunger bättre än dom så tycker jag att dom inte va bra, men det är för att det inte är min musik smak alls!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

alla har väl rätt o tycka att dom inte sjunger bra! det e väl din blogg??!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback