Sssnnööö

Shit va mkt snö det ha kommit dom senaste dagarna, och i morse bara vräkte det ner. Men det är mysigt, iaf om man slipper gå ut vill säga ;) Känns så härligt att sitta uppkurad i soffan och titta ut.
Idag såg jag en ekorre hoppa mellan träden, jag blev rätt förvånad för jag har alltid trott att dom går i ide på vintrana hehe, fatta inte vad jag har fått det ifrån :P
Syrran, Jaime, Robin, Sebbe och Rolf ha varit här idag och firat Tim. Åt tårta och goda kakor som Tim hade gjort. Va mkt trevligt.
Nu ikväll har det väl inte hänt så mkt. Bara tagit det lungt och kollat på dansbandskampen som troligen hela Kallinge har sett i kväll ;) Även om dom kommer från Kallinge så måste jag äga att dom inte va bra. Men roligt för dom att dom vann.
Ska tatuera in Caspian och hans person nummer på handledan, men vet inte om jag ska sätta den så det blir rätt för mig när jag kollar på den eller om jag ska sätta den så den blir rätt för andra. Vad tycker ni? Alltid bara att höra andras förslag även om det är jag själv som ska välja i slut änden.
Ska kolla lite till på tv innan det blir sängen.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

sjunger du själv så mycket bättre?

Postat av: Sanna

vända till andra tycker jag! Men du ska väl inte tatuera in sista siffrorna, det tycker inte jag!

Postat av: mamma

Snälla låt bli...och måste du så ta bara namnet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback