Stackars lille Tim

På senaste tiden har jag sovit lite illa. Jag vaknar och känner mig helt väck och mumlar massa saker för mig själv. I natt vaknade jag och fick ett utbrott på Tim. Jag skrek åt honom att han va en idiot som inte hade stigit upp och gett Caspian mat när Caspian ville ha mat. Tim va tyst och bara kollade på mig sen sa han att han hade gett han mat för 1 timme sedan.
Och det visste jag egentligen för det va ju jag som hade väckt honom och sagt åt honom att Caspian va vaken och behövde mat. Haha, stackars lille Tim som få skit trotts att han inte gjort något. Och Caspian sov som en stock så fråga mig inte varför jag fick för mig att han inte fått någon mat.
Idag har jag, Tim och Caspian varit hos farmor & farfar och hälsat på. Va svin kallt utomhus och jag hade helst stannat hemma i soffan, men luft behövs minst 1 gång om dagen.
Åkte med Rolf och handlade sen åkte vi upp till Hasselstad där Tim skulle hjälpa Rolf med några inställningar på datorn. Därefter blev det hem och slappa. Klockan va så mkt när vi kom hem så det kändes ite roligt att ställa sig med att göra middag. Så i stället fick det bli varma smörgåsar och smoothies, det va gottig det.Smoothies är så himla gott och man bli rätt mätt på det.
Nu blir det att sova och i morgon kommer min stoorebro som jag inte träffat på 7 månader, ska bli roligt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback