Tim 22 år


Igår va Sanna här, det va verkligen jätte roligt att träffa henne igen, va så längesedan. Hon gav Caspian en jätte tuff body där det står here comes troubles och en filt och jag fick jätte goda kolor, tack så mkt :)
Idag fyller min underbara älskling 22 år, grattis :) Han fick present kort på dressman, sen skulle han fått en present till men den har inte kommit än. Han fick frukost på sängen i morse.
Dagen har gått till att städa, handlat och sen har farmor varit här, sen pappa, sen Rolf och mamma.
Caspian fick en barnvagns skylt utav sin farfar i förtidig julklapp.
Tim gjorde jätte goda kladdkaks muffins, han är så duktig på att baka.
Blev tacos till middag. Och i kväll har Caspian fått duscha med mig, det tyckte han verkligen om, han höll på att somna.
Nu blir det film och så ska jag masser min älskling <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Hej! Ja det var verkligen längesedan man fick träffas. Men det får vi göra om snart! Vad bra att du tyckte om kolorna, men de hann du inte ta kort på innan de var slut eller! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback