Trevlig dag


Caspian vägrade somna igår. Och vägrade ligga själv, han skulle ligga i knät hela tiden. Jag och Tim delar ju på matandet om nätterna om han skulle vakna och i natt va det min tur. Men jag va helt slut och somnade som en stock, så stackars Tim fick sitta vaken till 4 i morse mad han :P
Jag steg iaf upp pigg och utvilad vid 9.30 och gav Caspian mat, men sen fanns det inget skoj på tv, så jag tog Caspian med mig in i sängen där vi låg och gosade en stund.
Zophie kom hit idag och hade med sig muffins. Va jätte trevligt att ha henne här :)
Tim tatuerade Chriss och därefter kom Bleckman hit. Längesedan man träffade han, va typ veckan innan Caspian föddes. Men va trevligt att träffa han igen, jag blir alltid så glad av att ha han i närheten :P Hehe
Badade Caspian ikväll, och han höll på att somna i vattnet, så idag måste han tyckte att det va mysigt att bada. Därefter fick han massage med barnolja, jag har hört att det är bra att massera bebisar, fast minns inte varför. Sen har han fått ligga naken på en filt på golvet och sprattla.
Nu blir det mys på soffan tills vi ska sova. Få se när Caspian bestämmer sig för att sova, just nu är han klar vaken.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback