yes

pallade inte skriva igår, men det hände ändå inget roligt!
Caspian har varit lite förkyld i helgen och det har varit lite otäckt, eftersom han låter rätt mkt, men han lät mkt bättre så fort vi gjorde eget koksalt och hällde i näsan.
I övrigt har Caspian faktiskt börjat amma, och det gör mig såå glad.
Idag har vi som vanligt plockat här hemma, tvättat, vikt tvätt och diskat. Gick en promenad på typ 1 timme, gick inom biblan och lämnade böker som jag har haft här hemma i över 1 år. Fy skäms på mig!!!
Tims pappa har varit här idag. Han hade köpt en lampa till oss och sen hade han telefoner till Tim, så snällt. Mamma kom oxå upp en runda och lämnade saker till Caspian från min mormor. En dress och en nalle.
Åkte med Tims pappa och handlade sen blev det hem och äta tomte gröt, det kommer jag aldrig att tröttna på :P
Nu ikväll har det varit massa gos med Caspian och tv tittande. Ska stax ta och lägga oss och kolla på film och Tim sa att han skulle massera min rygg och mina fötter. Jag har en sån snäll och omtänksam pojkvän och det är jag tacksam för <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback