Äntligen :)



Ble vså glad idag när posten kom och jag såg att det va postavi så jag kunde hämta ut datorn. Den är så gullig min lilla notebokk :) Till en början fick jag inte igång den, men min duktiga baby fixade så klart det åt mig, så nu funka den perfekt :)
Är helt förälskad i den, tänka att det finns så söta prylar....
Varit på arbetsförmedlingen idag, skrivit på papper om jobbgaranti så nu ska jag få lite extra cash i månaden. För jag tjänar inte tillräckligt på jobbet så jag ha rätt med pengar från arbetsförmedlingen!
Jobbat sen. Jag, Tim och hans pappa va och handlade på willys. Åkte hem och gjorde lite snabb mat, korv och pasta. Sen kom Tims pappa och hämtade oss igen och så blev det en sväng ner till Tosia. Kollade runt bland allt det roliga, jisses va mkt skit man kan hitta. Vi stannade i stan och umgicks lite med Pålsson och Mette. Träffade även Anton, 1 år sen vi träffades så va skoj. Snackade lite skit. När vi kom hem gick viner till Tims kusin och nu har vi suttit där och snackat. Ska snart gå och lägga mig, när jag kan släppa ögonen från min nya älskling ;) Hehe

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback