Denna värmen

Ta dö på mig.. Det är alldeles för varmt för att göra någonting, hoppas det blir lite bättre snart.
Idag ha läkarna kommit fram till att dom ska göra prover på mig för dom tror jag har en sköjkörtelssjukdom som gör så jag inte gå upp i vikt. Jag hoppas att jag inte hadet för jag vill inte knapra piller resten av mitt liv, det fördärvar tarmar och annat! Men jag undra om den sjukdomen är ärftlig, glömde fråga det. Men min bror är lika smal som mig så man kan ju börja undra.
I övrigt har jag jobbat, ätit, ätit igen och ätit lite till, typ :P
I morgon är jag ledig så det ska bli härligt :) Ska bara följa med syrran på ett möte på morgonen, hon är linte så bra ust nu. Hon råkade nämligen sätta sprutan lite fel när hon skulle ta den så hon kan knappt gå. hon tar sprutor pga sin sjukdom som heter MS för er som inte vet..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

ja det kommer den säkert bli :D är så himla nöjd med den redan nu så. ^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback