:(

Den tejejn som jag skrev om i måndags, som precis har fått barn och hennes pojkvän ligger döende på sjukhuset, minns ni?
I morse när jag loggar in på msn har hon skrivit till mig att han dog i natt. Fy så hemskt och orättvist livet är. Hennes kille va bara 19 år gamal, hade tagit studenten, fått jobb och en son, hela livet framför sig. Detta hände även på sonens 1 månads dag, så det var inte länge han fick vara med sin son. Jag tycker så synd om denna tjejen och deras familj.
Tänk detta kan hända vem som helst och när som helst!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Usch vad hemskt:(

Postat av: mamma

Att livet bara kan vara så grymt...man önskar att det inte vore sant... Samtidigt som man får sej en tankeställare att man borde vara så tacksam för sitt eget liv...och om det är något som man inte är nöjd med så får man lösa det,försöka se det positivt...för som vi se kan ju livet bli otroligt kort...

Postat av: Anonym

Hemskt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback