Första sparken

Hade svårt att sova i natt, vaknade en massa och kännde panik som jag bruka ha när jag inte sover bra. Vid 4 på morgonen när jag låg och tänkte på att möjligt med handen på magen så kände jag en rijäl spark, jag blev så chokad och glad att jag började trycka på magen i hopp om att den lilla knubbisen skulle göra det igen, men icke en gång va det bara, mysigt att känna :)
Beställde gravid yoga dvd från denna sidan idag www.amelia.se/shop/gravidyoga, ha hört att yoga ska vara bra för graviditeten och förlossningen ska kunna bli lättare, man lär ju sig andas/slappna av på ett helt annat sett med yoga, så det är alltid värt att testa :)
I övrigt har jag jobbat idag. Fick hämta Sebbe bus innan jobbet för syrran skulle åka in till akuten för hon kanske skulle opereras och hon har tydligen opererats men vet ej hur det har gått för Jaime har inte ringt än, men han lovade att ringa så han ringer väl så fort han vet. Börja bli orolig att det ha hänt något med henne :/
Sebbe fick följa med en pytte stund till jobbet sen kom Tim och hämtade honom, eftersom Tim slutade tidigare idag. Efter jobbet så gick jag hem och jag och Sebbe gick till Konusm och handlade grillad kyckling som han ville ha till middga. han åt knappt något alls. Jaime kom och hämtade han nästan direkt efter maten och sen har jag typ bara legat på soffan och haft allmänt tråkigt. Vid halv 9 tiden kom Mette och Tim, så jag och Mette ha suttit och pratat lite skit, alltid lika kul att prata med henne :)
Ska snart sova, men fundera faktiskt på att bada innan, men vet inte om jag vågar hälls upp ett bad eftersom grannarna är kännsliga för ljud!!!!
En rolig sak som jag måste berätta är att mina tuttar har blivit STORA! Dom är mkt större än innan och jag bara älskar mina nya tuttar ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback