hej hello

Blev inget jobb eftersom min brukare hade fått förhinder. Så idag blev det i stället kalas hos Tobbe som fyllde år. Trevligt va det där, va där en mkt lång stund. Blev hem sen och laga middga, köttfärsås och pasta, vet inte vad som gick fel, men min köttfärsås som i vanliga fall är super go smakade förjävligt...
Vi ska ha den hunden vi kollade på igår, på ett villkor att Tim få den till en lydig hund, men det ska nog inte va så stora problem med tanke på att den va väldigt lydig hos dom som ha hunden. Den heter Zero är 2,5 år. Och pitbull/amstaff är en jätt bra familjehund enligt många hund experter. Dom amstaff/pitbull som går till attack är oftast två som jagar upp varandra. Och med tanke på att dom hundarna är så vackra så är det en hund som jag skulle kunna tänka mig, så det kommer bli skoj, vi ska hämta den på fredag.
Annras har vi varit på ÖoB med Bleckis och inhandlat hundskålar, hundben, hundgodis, och lite hundleksaker och sen köpte jag två tavlor och toapapper.
Ska strax gå och lägga mig
Bye bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback