Helgen

Fredags efter jobbet åkte jag hem till Sanne, blev fika och massa prat. Vi gick ner till stan och mötte Tim och Zero som han hade hämtat bara lite innan. Tog en glass på torget sen sprang jag in i gallerian och köpte ny havandeskaps olja och sen köpte jag en present till Sebbe som fyller år på måndag. Efter promenerade jag, Tim och Zero till Kallinge, när vi kom till Statiol så började det ös regna, inte så överdrivet skoj. Gick hem lät Zero nosa lite här hemma, sen gick vi till picknick och käkade pizza med blekis, efter blev det en sväng hem till mamma. När vi kom hem skulle vi sätta ihop kattern med Zero, katterna låg på golvet när vi tog in Zero, Zero började skälla så Kisen och Smulan sprang och gömde sig. Tim bestämmde sig för att gå ut en sista runda med han och sedan försöka med katterna igen. När Tim va ute hade dom stött på en katt och Zero försökte då gå till attack och Tim slet till i kopplet för att vissa att han inte fick göra så, då vände sig Zero mot Tim och högg mot hans hand. Tim gjorde då beslutet att han skulle lämna tillbaka Zero eftersom att det gå inte och ha en hund som hugger mot en när man ha en tjej som är gravid. Mette och Pålsson fick ha Zero hos sig under den natten. Dagen efter på lördagen körde Bleckman och Tim hem Zero till sina förra ägare. Sorligt att vi inte kunde ha han, men vi ha sagt att till nästa sommar när Tim ha semester och bebisen är född ska vi skaffa en valp.
Åkte in en runda till karlskrona på lördagen med bleckis och Tim. På Hm handlade Tim jätte fina bebis kläder, hade tänkt lägga ut dom här, men få försöka i morgon för det krånglar. Det ända jag hittade va en boddy till ebisen på cubus, men sen blev det inte så mkt mer. Tim handlade kläder till sig sj, jätte fina.
På kvällen va Ströman här, lr som smocke säger ströbröd :P Tog en laffe och snackade lite skit, sen tatuerade även Tim han lite. Medans dom höll på låg jag och kollade på en film som jag har sett flera gånger.
Idag har vi varit på loppis med Tim och hans pappa, det va så mkt folk där så det va jobbigt. Jag hittade ingenting där, åkte ner till maxi och handlade nya krukor till köket,lr Tim betalade :P Sen blev det lite annat skit. Nu på kvällen har vi varit på Ferali den resturangen nere vid resecentrum och ätit middag. Jag tog fläskfile med kantarell sås, pommes och grönsaker jätte gott och Tim tog kebbabtallrik. Tack baby för middagen du är så snäll <3
Väl hemma blev det efterätt choklad milshake :) Och nu blir det film och äta lite chips och mysa.
<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback