igår va jag trött

igår kväll hade vi folk här tims kompis och hans tjej va på besök från jönköping oc dom stack inte förens vid 11 tiden och då va jag jätte trött så jag orkade inte skriva.
Men igår va det jobb, sen följde jag med Tim och kollade på en pitbull i karlshamn som han vill ha. Sen stannade vi på donken och åt, bleckis va snäll och körde oss så han fick en dricka utav mig :P
Sen stack efter vi kom hem kom dom.


Till Sinnah vår bebis är beräknad att komma på lucia den 13 december!


Idag är jag ledig så få se vad som händer, ska iaf duscha nu och sen diska.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

okaj . va kul . :O) vill med ha en bebis nu . men ska ni värkligen ha den rasen om ni väntar barn ? bättre med någon liten hund . /Sinnah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback